باری این چنین است ...

دردم از یار است و درمان نیز هم

باری این چنین است ...

دردم از یار است و درمان نیز هم

هنگامى که زمین شدیداً به لرزه درآید

پست زیر با تاخیر تقدیم می شود به تمامی داغ داران زلزله اخیر؛ شاید که التیامی باشد بر این درد علیم.

***

دکتر رفت زلزله آمد؛ دکتر آمد ...

چندی پیش هم زمان با سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه عده ای از رسانه ها اصولگرا اعلام داشتند «می‌ترسیم حالا که آقا به کرمانشاه رفته در تهران زلزله بیاید؛ چرا که حضور آقا باعث دفع بلا بود».

 اما متاسفانه این عزیزان اطلاع نداده بودند که این مصداق در رابطه با دکتر احمدی نژاد هم صدق می کند و با عزیمت ایشان به عربستان که همین نزدیکی است زلزله ای به این قدرت شمال غرب کشور را ویران کند. باز هم جای شکرش باقی است که دکتر هوس نکرده به کشور دوست و همسایه(!) ونزوئلا سفر کند  وگرنه احتمال قریب به یقین کشور با خاک یکسان می شد. البته جناب دکتر یک سال پیش به نقل از آیت الله خوش وقت خبر از وقوع زلزله در تهران را داده بود و از مردم خواسته بود که توبه کنند و از شهر خارج شوند اما گویا این عالم تهرانی گرای اشتباهی داده است.

 

اول سیم تلفن را چک کنید

عده ای از منتقدین کور دل، خود فروخته و معلوم الحال از دکتر احمدی نژاد انتقاد کرده اند که چرا پس از اطلاع از وقوع زلزله سفر خود را (که کاملا اتفاقی یک روز زودتر صورت گرفته بود) را متوقف و به محل وقوع حادثه سفر نکرده است و چرا ایشان حتی از انتشار یک پیام تسلیت هم خود داری کرده است.

عزیزان مگر می شود کسی که درگذشت مادر رییس جمهوری سیرالئون (که در نقشه ناپیداست) را تسلیت گفته است، از زلزله ای به این عظمت با خبر شود و ابراز هم دردی نکند؟

بنده طی تحقیقات میدانی که انجام داده ام متوجه شدم که زلزله خطوط ارتباطی آذربایجان را مختل کرده است. همین نکته که صدا و سیما هیچ واکنش جدی ای به این موضوع نشان نداده است گواه این موضوع است که جناب دکتر اصلا از وقوع زلزله خبر ندارند. پس لطفا پیش از ایراد گیری های صد من یه غاز سیم تلفن را چک کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 http://mehdi313.persianblog.ir/

اقا این زلزله های اختیاری پیر ملت را دراورده.
اصلا شما که هر وقت بلند شید از یه جا برید زلزله میاد اصلا چه کاریه بلند میشید.
اصلا مگه آزار دارین خب بشینید سر جاتون دیگه خوبه الان خون این همه ملت افتاد گردن شما؟ در ضمن شما که پا میشید جا عوض می کنید زمین می لرزه چرا خودتون با خبر نمیشین؟
راه حل پیشنهادی:
حالا من میگم تو این اوضاع خراب اقتصادی مون چنین دستگاههایی رو به تولید انبوه برسونیم و به جای نفت محمود رو صادر کنیم هرکی تو کشورش یدونه از این محمود ها نصب کنه زلزله بی زلزله این با خدمات پس از فروشه و در سال تولید ملی می تونه ما رو از خطر ورشکستگی هم خلاص کنه.
در ضمن در بسته بندی هاش باید بنویسید دور از هرگونه خس و خاشاک بماند و در مجاورت رنگ سبز هم قرار نگیرد. البته فروش مشایی به عنوان قطعه اجباری یدکی الزامی است و اینو کاریش نمی شه کرد.
برای نابودی کشور مربوطه هم کافیه محمود مربوطه رو از اون کشور خارج کنید تا زلزله خانمان براندازی کشور را به ... بدهد.
هشدار: درصورت ترک ناخودآگاه محل توسط دستگاه مربوطه عواقب به عهده کشور خریدار است و این دستگاه ضمانتی در برابر پیش بینی زلزله ندارد و صد البته نه از ابراز همدردی و پیام تسلیت خبری است و نه همدردی با اسیب دیدگان تلاش برای ارسال کمک ها
فردا نگید نگفتید...

آیدا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 http://www.aino.blogfa.com

آره خو بی روی تو ای ریش بر اندام حرام ست!

زندگیو میگما!
همینه که زمین از لجش لرزید ه دیگه دلش تنگ شده بوده.من میدونم در گوش من گفت.خودش به من گفت که من دلم محمودو میخواد
هی گفتم عرض که مونث نیست بی وجدان هم جنس بازی ؟
گفت چیه مگه؟
این همه خبط کرده منم روش

در دنیایی که زمینمان هم خودفروش شده
از لرزش های اینچنینی چه تعجبی داری؟

الناز پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:08 http://www.shasusa.blogfa.com

طبق آخرین اخبار دولت داره با حوزه علمیه یه قراردادی میبنده واسه جلوگیری از زلزله و حوادث غیر مترقبه!!!! به جون خودم
این وسط کمک بلاعوضشون منو کشته: 3 میلیون تومن.. یعنی من موندم با این 3 میلیون به اون همه آدم چه امکاناتی که قرار نیست بدن....

حسین اسکندری جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:48 http://far713.blogfa.com

این وسط هلال احمر عزیزمون چرا کمک هارو قبول نمی کنه عجیبه!
این وسط صدا و سیمامون که کافیه بخواد یه قضیه دولتی رو تبلیغ کنه یا با کی تسویه حساب کنه میزنه کنداکتورو میترکونه،یه روز دیرتر-روزی که سخت ترین روز ممکن بود برای آذری ها با پس لرزه های شدید-خبر رو پخش می کنه و شب زلزله خنده بازار رو می فرسته رو آنتن و میاد میگه ما خبر نداشتیم و رسانه های دیگه دارن بی انصافی می کنن و این صحبت ها عجیبه!
و این وسط پخش متداوم صحنه های زجر فلسطینیان-کما اینکه حق هم هست-با آهنگی محزون و از یاد بردن هموطنان خودمون عجیبه!
و در آخر من و خیلی های دیگه حاضریم هرکاری کنیم که دوستانمون از جاشون پا نشن.به خدا من آرزو دارم کلی.ملت زن و بچه دارن!به اینا رحم کنید!

[ بدون نام ] جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:50

اصلا جای تعجب نداره چون کسی مثل احمدی نژاد اصلا از زلزله وداغدار شدن مردم ناراحت نیست اصلا براش مهم نیست مگه انسانیت داره که به ناراحتی مردم فکرکنه خودش هزار جور بلا بذتر از این سر همه ی مردم ایران آورده حالا ابخواد برا زلزله ای که قسمتی از ایرانو لرزونده ناراحت بشه اصلا غیر منطقیه ...
واقعا چی شد که مردم به این رای دادن !!!!!!!!!!!!!!!

دختر نامرئی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:34

من قبلا هم گفتم
آزادی اجتماع بیش از اندازه باشه همین تبعات رو هم در پی داره
با این تبلیغات سوئی که رسانه های غربی علیه ایران راه انداختند به جای اینکه به فکر وحدت ملی باشند رفتند زلزله زده شدند!
الان فردا راه پیمایی روز قدس با شکوه برگذار نشه کی پاسخگوئه؟
کی جواب خون ریخته ی هزاران شهید فلسطینی رو میده؟
تکلیف دهان استکبار چی میشه؟
من باز میگم ما در قضیه فلسطین با کسی شوخی نداریم
حتی شما دوست آذربایجانی عزیز

سید پارسا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:50 http://sedparsa.blogfa.com

آسیاب به نوبته، نوبت اونایی که امروز میرن مسافرت و غیره هم میشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد