باری این چنین است ...

دردم از یار است و درمان نیز هم

باری این چنین است ...

دردم از یار است و درمان نیز هم

بوی خوش تخفیف

بر طبق سنن ماضی نمایشگاه کتاب امسال هم اواسط اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند و در این برهوت فرهنگی اختصاص همین یک دهه هم برای دیدارهای فرهنگی جای تقدیر و تشکر دارد.

اما این پست تنها در خصوص نمایشگاه کتاب نیست و به قسمت شیرین بن های تخفیف دانشجویی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از طریق سایت نمایشگاه کتاب صورت می‌گیرد.

بر این اساس ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی از ۲۵ فروردین آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دانشجویان می‌توانند به سایت www.tibf.net مراجعه و از طریق فرمی‌ که بدین منظور آماده شده ثبت‌نام کنند.


نظرات 15 + ارسال نظر
حسین درزی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 http://borkhani.mihanblog.com

سلام
خوش بحال دانشجوها . لطفا دوستان یه دو تا بن هم واسه ما بگیرن .
هنوز پول بیلیطمون هم جور نشده

خدا پول سه چیزو میرسونه
عروسی، خونه ، کتاب

حسین درزی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 http://borkhani.mihanblog.com

رضا جان در جواب کامنتت باید بگم که :
با حرفات موافقم . آخه درست هستن .
حال تو روشن است دلا از ملال تو / فریاد از دلی که نسوزد به حال تو --- {رهی معیری}
اگه با دیده ی انصاف نگاه کنیم نمیشه این واقعیت رو انکار کنیم .
چند سال پیش تو روزنامه ای خوندم که از سفیر ژاپن پرسیدن چه چیزی تو ایران برات جالب بود ؟
اگه فکر می کنید طرف گفت تخت جمشید یا طبیعت شمال و اصفهان و این حرفا سخت در اشتباهید .
جواب طرف کوتاه بود و وحشتناک : « اگه تو ژاپن کسی مثل ایرانیا رانندگی کنه اعدامش میکنن » .
خوب حالا کی باید این وضع رو درستش کنه تو مملکتی که چندین ماه سر ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی تو سر و کله هم میزنن ؟
ماجرای اجازه ی چاپ ندادن به منظومه خسرو و شیرین بخاطر عبارتهایی مثل بوسه و آغوش که پارسال پیش اومد هنوز اونقدر قدیمی نشده که یادمون رفته باشه .
اینجا ایران است ......

اینجا ایران دیگر ایران نیست، ویران است.
کوروش آسوده بخواب ما آبرویت را می بریم.

دختر نامرئی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:25

بیست تومن بیشتر نیست که باید دست به دامن دوست و اشنا شیم تا بلکم دو تا با مرام پیدا بشن سهمیشونو بدن به ما
جالب اینجاست که طرف کتاب فروشی میبینه راهشو کج میکنه یه وقت لباسش بوی کتاب نگیره اونوقت تا بهش میگی کارت دانشجویی تو بده برم بن کتاب بگیرم میگه : مگه بن میدن؟ پس شاید خودم امسال برم نمایشگاه!


اگه کسی تو کل سال کتاب نخره کسی ایرادی نمی گیره ولی وای به روزی که توی نمایشگاه، کتاب نخری.
کساییو میشناسم تو کل عمرشون 4خط نخوندن ولی اسم نمایشگاه که میاد کل 10 روز صبح تا شب اونجاست و هرکی همراهیش نکنه رو بی فرهنگ خطاب می کنه.
همچین آدمایی هستیم ما.

من او(ف س کرماجانی) شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:40

نیستی ازاد در ایران ویران ای قلم

+
لطف داری رفیق.کتاب رو یه بخشش رو از واژه های خود کتاب نوشتم
کار شما عالیه که خودتو تو دل روایت گذاشتی.من واقعا کار خاصی نکردم

+
قیدار؛رمتن تازه ی امیرخانی امسال تو نمایشگا رو نمایی میشه

ممنون رفیق
حتما تهیه می کنم.

محمد وفایی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:14 http://karkas-ha.blogfa.com

یه سوالی . باید پرینت بگیریم از این صفحه ای که میاد ؟ یا اینکه داشتن همون کد رهگیری کافیه ؟

پارسال که کد رهگیری کافی بود امسالو نمی دونم.

محمد رضا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:21 http://esmalbbc.blogfa.com

لامصدب این کلماتو از کجات میاری تو
سنن ماضی؟؟؟؟؟؟ :|
رفتیم ثبت نام کردیم استاد
ممنون
از لطف بی شائبه شما استاد!!!!

کجاش سخته خب مسخره؟
خیر سرت می خوای روزنامه نگار شی؟
خواهش می شود

پدرام شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:01 http://www.pedram93.blogfa.com

سلام اقا رضا
ااااااااااااااااااااااااااا بن میدم به دانشجو ها ،حالا چقدر تخفیف داره ؟
ولی جدا خیلی خوب بود ،من داشتم دنبال همچین قضیه ای می گشتم

ثبت نام که کردی کد رهگیریو ببر شعب منتخب بانک صادرات 20 هزار تومن میدی یه کارت خرید بهت میدن توش 40 هزار تومنه.

پدرام شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:48 http://www.pedram93.blogfa.com

دوباره سلام ،ممنون از لطفی که داشتید
حرفی که زدید کاملا درسته ،خودم هم متوجه این مشکل شدم دقیقا خودم هم بین این گیر کرده بودم ، یه جاهایی می زد اونور یه جاهایی می زد اینور
لینک و رمز هم تو بعدی می فرستم

سلام مجدد
خواهش میکنم
خیلی ممنون الان می خونم.

سین الف شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:23 http://30notes.blogfa.com

نخست این که باید به شما دست مریزاد گفت ، برای انتخاب عالی واژگان ( همین سنن ماضی که آقا محمدرضا اشاره کردند برای مثال) و برای انتخاب شابسته ی شما در آکادمی روزنامه نگاری ه ج.
دوم این که به حق راست گفتید ، برهوت فقر فرهنگی و دغدغه ی همه چیز به جز کتاب ، دانستن... امروز وقتی حرف از رفتن به نمایشگاه کتاب در دفتر اساتید زده شد ( من مدرس زبان هستم) هیچ کس سر رفتن به نمایشگاه رو نداشت از بین بیست نفر مدرس حاضر در دفتر! من با مدرک لیسانس کم سواد ترین آدم جمع بودم ، چندین مدرس فوق لیسانس و چند دکترا در جمع بودند ، کسانی که استاد دانشگاه هم هستند ، و انگار هیچ کس منتظر نمایشگاه کتاب نبود...
سوم این که زهی اقبال دانشجویی !
از بن کتاب برای من خبری نیست، من هستم و جیبی سبک و دلی پر خواهش و نمایشگاهی پر کتاب.
امیدوارم همه ی ما ، در کنار همه مشکلات موجود ، بی پولی ، شلوغی نمایشگاه ، دوری راه ، گرانی کتاب ها ، تماشای فقر فرهنگی بانیان فرهنگ کشور و ... ، امسال از نمایشگاه کتاب ، با دلی شاد و دست پر به خانه برگردیم ، کتاب ها رو با لذت ورق بزنیم ، و برای نمایشگاه سال بعد ، نقشه بکشیم.

نخست باید اعتراف کنم که به انتخاب واژگان و ترکیب های خلاقانه تان قبطه می خورم (مثال زیاد هست).
ممنون از لطفتون
دوم اینکه چقدر عالی پس انصافا حق است از این به بعد استاد خطابتان کنیم.
مدارک عالی الزاما شعور نمی آورند و به قول رضا استاد داریم مدرک دکترای رسانه داره ولی درکش از دانشجو کمتره.
سوم اینکه بگرد دنبال همین دانشجویانی که از کارتشون استفاده نمی کنن و ازشون (سو)استفاده کن.
شروع امسال برای من از لحاظ فرهنگی خیلی خوبی بوده امیدوارم برای شما و همه ی فرهنگ دوستان عزیز هم سال خوبی باشد.

میلاد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:21 http://unknownwar.blogfa.com/

منابع رو پای مطلب اضافه کردم اگه میخوای برو ببین و بخون ......

سر می زنم.

حسین درزی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 http://borkhani.mihanblog.com

بابا خانم افشاری خواهرم « سنن ماضی » از بیخ و بن عربی محضه .چطور ممکنه استفاده از همچین چیزی دست مریزاد داشته باشه ؟
داش رضا لطفا از خودت دفاع کن .

یکی از یه ترکیب کلمه خوشش اومده یکی نیومده من چه دفاعی بکنم؟

حسین اسکندی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:13 http://far713.blogfa.com

ممنونیم از شما!حالا این شعب"منتخب"رو پیدا کردن مکافاته!

تو همون سایت یه کادر گذاشتن معرفی شعب منتخب.
من دیدم همه جای شهر هست.

مریم ایزانلو یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:37 http://www.maryam-yekta.blogfa.com

امسال یه بنده خدایی قراره باهام بیاد هرچی کتاب میخوام حساب کنه...........خلاصه که خوش باحالمون شده دیگه پی اش نیستم البته فقط یادمه تو لیسانس از بن استفاده کردم خود دانشگاه داد این دردسرای بانک و سایت صف تو نمایشگاه رو...اینارم نداشت .....اما پارسالم نگرفتم لارج بازی دراوردم ولی کلا مزه میده ادم کلی بن داشته باشه...........

مریم خانم تروخدا بیاید با یکدیگر مهربان باشیم
شما که انقدر لارج (حتی ایکس لارج) هستین این بنده خدا رو به مام معرفی کنین کلی کتاب نخریده داریم.

حسین درزی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:04 http://borkhani.mihanblog.com

صدف چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:54 http://roozdid.blogfa.com

ممنون آقا رضا.واقعا یه تخفیف الان لازم بود فقط ای کاش تپل ترش می کردن این تخفیف رو

خواهش می کنم موافقم که کمه ولی بیابونه بیا نعمتو سفت بچبیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد